Przejdź do głównej zawartości

#90 Te same pytania, różne odpowiedzi - 40 pytań do mnie 3 lata później :)

Hej Wam wszystkim :) Znalazłam przed chwilą na komputerze plik z odpowiedziami na 40 pytań do mnie sprzed dosłownie 3 lat i pomyślałam, że ciekawym eksperymentem byłoby odpowiedzieć na nie i teraz i porównać odpowiedzi :D Zaczynajmy!


  1.  Jak masz na imie? Klaudia / Klaudia
  2.  Ile masz lat? W grudniu skończę 22. / W grudniu skończę 25.
  3. Masz 2 i 3 imie? Tak, swojego drugiego nie cierpię – Katarzyna, uważam, ze totalnie do mnie nie pasuje ; dlatego kiedy wybierałam imię na bierzmowanie wiedziałam, ze musi być takie, jakie chciałam zawsze. Odkąd pamiętam  na 3 imię chciałam wziąć Klara, ale kiedy na 6 dziewczyn w ławce 5 brało Klara uznałam ze nie mogę być jak inne i koniec końców na bierzmowanie wzięłam imię Annuarita. / Katarzyna Annuarita
  4. Masz rodzeństwo? Tak, 2 starszych braci przyrodnich, 2 braci młodszych rodzonych i najmłodszą przyrodnią siostrę. / Nic się nie zmieniło :D
  5. Jesteś w związku? Tak, mam najlepszego narzeczonego na swiecie, Damiana <3 / Nadal jesteśmy razem :)
  6. Co w sobie lubisz najbardziej? Ciężkie pytanie… Hm. Chyba to, ze potrafię ogarnąć sprawy mieszkaniowe itp., takie życiowe. / Asertywność i niedawanie wchodzenia sobie na głowę.
  7. Czego najbardziej w sobie nie lubisz? Słomianego zapału i tego, że nie umiem rozmawiać wprost o uczuciach i emocjach i wole wszystko dusić w sobie. / Dokładnie, dodałabym jedynie że wybucham bardzo łatwo.
  8. Czego najbardziej nienawidzisz? Jeśli to takie pytanie ogólne to dwulicowości… nienawidzę fałszywych ludzi, mam ochotę ich udusić. / Dwulicowości, zmiany zdania bardzo łatwo w zależności od okoliczności i robienia czegoś dla świętego spokoju. 
  9. Co sprawia, ze czujesz się wyjątkowo? Zdecydowanie  Damian, moje przyjaciółki (Olcia, Paula <3!) i czasami jak mam nastrój i się fajnie umaluję ubiorę itp. :D / Damian, przyjaciele, jak uda mi się ugotować coś super :D
  10. Najlepszy sposób na relax? Dla mnie osobiście oglądanie filmików na yt jeśli siedzę sama, a jeśli z Damianem to oglądanie filmu, dobre jedzenie razem. / Gotowanie, czytanie książek, gra w Simsy, oglądanie filmów na YT.
  11. Najlepszy przyjaciel to… Damian, Ola, Paula. / Damian, Olka, Paula, Mama :)
  12. Najwieksze marzenie to… podróż do UK (Londyn, Edynburg), USA, Tajlandii, Malediwy i nad nasze polskie morze. / Nad morzem byliśmy już 3 razy, ale nadal głównym celem jest UK, zaraz potem pewnie Szwecja, Malediwy, Wyspy Kanaryjskie. Nie wiem czy coś jeszcze, pewnie jest tego dużo więcej.
  13. Gdybyś mogła być facetem jeden dzień, co byś robiła? Jeśli przy okazji zmieniłby się mój charakter na bardziej odważny to zrobiłabym tatuaż i przejechała się motocyklem. / Omg, naprawdę to napisałam? :o Teraz próbowałabym zrozumieć tok myślenia facetów :D
  14. Najlepsza chwila z Damianem…. Dużo ich jest. Ale chyba oświadczyny, pierwsze i potem te oficjalne. / Jest ich ogromnie dużo :D Oświadczyny, wycieczka nad morze, adopcja Dżekiego, gotowanie razem, wycieczki do lasu :)
  15. Najlepsze wspomnienie z przeszłości… Pomijając to wyżej, to zdecydowanie zloty fanów Afromental, wyjazdy wszelkie. / Wszystkie wyjazdy na koncerty i zloty Afromental, spacery po lesie z rodziną co tydzień, wycieczki do Starachowic po wyprowadzce.
  16. Najgorsze wspomnienie z przeszłości… Chyba je już wymazałam z głowy, ale tak ogólnie to problemy i sytuacje, które miały miejsce w domu. / Dokładnie, ale teraz dodałabym wszystkie kłótnie z Damianem.
  17. Dziwne/śmieszne sytuacje z życia/dzieciństwa. Kiedy byliśmy na spacerze z mama i braćmi przechodziliśmy w lesie przez pień, który leżal jak mostek nad wąska rzeczka, oczywiście pode mną się złamał i wpadłam po tyłek do tej ‘wody’… Jakby tego było mało, miałam na sobie jasne spodnie, a woda była tak brudna ze stały się pomarańczowe ;D / Zgadzam się, a co do dziwnych to wszystkie sytuacje ze zjawiskami paranormalnymi.
  18. Gdybyś miała jedna nadprzyrodzona moc to co by to było? To zależy czy mówimy o takich standardowych superbohaterowych mocach czy jakakolwiek sobie wymyślę, jeśli to drugie to zdecydowanie sprawiłabym żeby na świecie nie było wojen i żeby wszyscy mieli co jeść i pić. / Jeśli z tych standardowych to możliwość teleportacji w dowolne miejsce, a jeśli dowolne to dokładnie, żeby wszyscy mieli co jeść i pić i mieli dach nad głową i dostęp do opieki medycznej. 
  19. Co mnie zainspirowało do tworzenia bloga/kanału? Jeśli jeszcze nie wiecie, prowadzę bloga trochę dlużej niż kanał. Zycie, krótko mówiąc, życie mnie zainspirowało do tworzenia bloga, bo opisuje tam wszelkie przemyślenia na różne różne tematy. Jeśli chodzi o kanał – oglądam masę kanałów i  filmików od ładnych paru lat, od 4 lat jakoś i zawsze chciałam nagrywać coś swojego ale nigdy nie zabrałam się za to poważnie, bo nie miałam sprzętu (nadal nie mam xd) i twierdziłam ze się do tego nie nadaję. Namowiła mnie do tego Olcia i Damian, postanowiłam spróbować. / Ilość youtube'a jaką oglądałam i oglądam nadal, ilość różnych przepisów jakie tworzę na codzień. 
  20. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Mój narzeczony, przyjaciele, rodzina i przede wszystkim szczęście. / Mój narzeczony, psiak, przyjaciele, rodzina i zdrowie.
  21. Skąd pochodzisz? Z niedużego miasta w świętokrzyskim, Starachowice. / Dokładnie :)
  22.  W którym  z miast, w którym mieszkałaś żyje Ci się najlepiej? Oprócz Starachowic mieszkałam jeszcze w Kielcach no i teraz w Warszawie i zdecydowanie najlepiej mieszka mi się w Warszawie. / Ciężko powiedzieć, pod względem ekonomicznym w Warszawie, ale tak psychicznie to chyba jednak Starachowice, aczkolwiek to nie jest mój życiowy cel, by tam mieszkać, szukam jeszcze swojego miejsca na ziemi. 
  23. Dlaczego Warszawa? Właściwie z przypadku. Odkąd pamiętam chciałam studiować i mieszkać w Krakowie. Kiedy planowałam przeprowadzkę myślałam o UK, ale nie byłam w ciągu miesiąca odłożyc wystarczającej ilość pieniędzy, weszłam na olx i zaczęłam sprawdzać po ile chodzą pokoje w Warszawie… I tak oto tu jestem. / Taka była historia :)
  24. Twoje hobby to… Gotowanie i YouTube, tak najbardziej. / Gotowanie, youtube, sprzątanie, pisanie, tworzenie bullet journal :)
  25. Malujesz się? Rzadko, a jeśli już to tylko oczy i czasem brwi i usta. / Od niecałego roku miałam pomalowane rzęsy może 3 razy :D
  26. Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie? Aktorka, piosenkarka, weterynarz, nauczycielka. / Nic nowego mi się nie przypomniało :)
  27. O której wstajesz/kładziesz się spać? Wstaję zazwyczaj kolo 6.30 a kładę się kolo 22. / Kładę się spać ok. 22-23, wstaję zazwyczaj około 7-8 kiedy mam wolne :)
  28. Masz tatuaż? Nie, chciałabym, ale boje się igieł… / Nie i chyba jednak bym nie chciała :)
  29. Ulubiona część garderoby? Definitywnie duże bluzy z kapturem <3 / Bluzy z kapturem, duże tshirty, wygodne adidasy :)
  30. Ulubiony sklep? New Look i New Yorker, ale wielbię lumpeksy. / Lumpeksy, ale od chyba pół roku nic sobie nie kupiłam :D
  31. Ulubiony kolor? Szary, czarny i niebieski. / Szary, niebieski i żółty :)
  32. Ulubiony zespół? Afromental. / 30 Seconds To Mars chyba :)
  33. Ulubiona piosenka? „It’s my life” – Afromental ft. VNM & Sound’n’Grace / Aktualnie Maluma - Que chimba :)
  34. Ulubiony film? Nietykalni <3 / Nietykalni, Odlot, Zbaw nas ode złego :)
  35. Ulubiona książka? „Ulisses z Bagdadu” Eric-Emmanuel Schmitt / "Człowiek, który widział więcej" Eric-Emmanuel Schmitt
  36. Góry czy morze? Nad morzem jeszcze nie byłam, a gór nie lubię ;p / Nad morzem już byłam :D Zdecydowanie morze! 
  37. Ulubione danie? Placki ziemniaczane z leczo z kabaczka <3 / Makaron w sosie orzechowym, lasagne, pizza - wegańskie jedzenie :D
  38. Ulubione napoje/picie? Mountain Dew, woda poziomkowa, sok pomarańczowy / Omg :o Woda, herbata Teekanne zielona z echinacea, herbata zielona z ananasem
  39. Ulubiony drink? Angela z Pijalni Bang w Kielcach. / Angela i whisky z sokiem jabłkowym
  40. Ulubione kanały na YT? To się zmienia, ale takie kanały które sledze na bieżąco cały czas to Karolina Sobańska, Alissvlogchannel Julka Kobus i BroPair. / bestdressed, avantgardevegan, Berry Malinowska, kropipi, Jonna Jinton, Jessica Martin, Anna Sudoł, JessBeautician, BezPlanu :) wymienione wyżej też oglądam cały czas, ale no :D


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#54 Da się...?

Hej wszystkim :) Piszę do Was z komputera brata, a to może oznaczać tylko jedno - jestem w swoim rodzinnym mieście ;) Mam dłuższą chwilę, bo jak zwykle wstałam przed wszystkimi, dlatego ten post :D Nie lubię tu przyjeżdżać. Mam za dużo złych wspomnień z tymi miejscami. Gdzie nie pójdę - jakieś złe wspomnienie wraca i psuje mi cały humor...  Przyjechałam tu z Damianem. Właściwie mieliśmy przyjechać i tak, ale okazało się przed Walentynkami, że mamy jeszcze jeden ważny powód, żeby tu przyjechać - Damian powinien w końcu poznać swoich przyszłych... teściów :)) Tak, dobrze czytacie :D Ten wariat mi się oświadczył, a ja się zgodziłam :D Uznaliśmy, że w takim razie tym bardziej musimy tu przyjechać :) Na szczęście udało nam się ogarnąć bilety na PolskiegoBusa, więc duużo taniej nas to wyniosło :)  Właściwie, gdyby nie Damian, na pewno nie przyjechałabym tu na 5 dni aż... Za dużo złych wspomnień, zdecydowanie.  Damian widział, że coś ze mną nie tak, na szczęście mówimy sobie o wszy

#70 Najlepsze książki EVER. (oczywiście wg mnie)

Hejka naklejka :) Dziś taki mały ranking moich ulubionych książek. Nie będzie on wg jakichś standardów, jest totalnie mój i nie oznacza, że książka z nr 5 jest 5 w kolejności najlepsza :P Zacznijmy od książek mojego ukochanego najulubieńszego pisarza Eric-Emmanuel'a Schmitt'a. Dlaczego cenię jego twórczość? Potrafi bardzo sprytnie i w przystępny sposób połączyć rozmyślania religijne, katolickie z rozmyślaniami typowo psychologicznymi i "trzeźwo" myślącymi. "Człowiek, który widział więcej" GENIALNA pozycja książkowa. Ciężko będzie ją ogarnąć w 100% jeśli nie czytało się poprzednich książek tegoż autora, co nie zmienia faktu, że zakończenie tak mnie zaskoczyło że przez bardzo długi czas nie mogłam się otrząsnąć.  Opowiada o człowieku, który widzi 'bliskich' w postaci duchów obok ludzi mijanych na ulicy. Jest świadkiem ataku terrorystycznego i to zmienia jego życie. "Przypadek Adolfa H." Kolejna genialna pozycja. Przed

#19 Mikołajki! ♡

Cześć wszystkim! :* Wiem, chwilę mnie tu znów nie było, ale już się tłumaczę :D Ostatnio mam ogólnie niezbyt dużo czasu, bo pracuję średnio 5/6 dni w tygodniu po 8h, w dodatku do i z pracy mam ok. 1h 20min drogi (w zależności od kochanych korków w stolicy), więc sami rozumiecie - zanim dotrę do domu to jem i śpię... No ale jak mus to mus, no nie? ^^ Zawsze mogło być gorzej i mogłam pracy nie mieć (tfu tfu!). Dodatkowo sobota/niedziela/poniedziałek byłam w Krakowie (♡), więc już totalnie nie było na nic czasu :D Do rzeczy! W sobotę z rana załatwiłam zakupy, o 10.30 spakowałam tyłek, autobus, metro, Polski Bus Gold linia G6 (Warszawa-Kraków) i o 16.20 na dworcu powitał mnie jakże rozgadany szwagier :D Witaj Kraków! Szybka jazda na zostawienie rzeczy i kierunek -> Olcia, rynek, jedzenie! <3 W końcu zobaczyłam moją mordeczkę ♡♡♡ So much love! ♡ Obiadokolacja była przepyszna (Bordo, polecam, pycha, dużo i tanio :D). Potem oczywiście kierunek zakupy i cały wózek alkoholu ♡ Hahah